Bobbleheads & gäster på besök

Har haft en trevlig dag idag :) Först har jag bara tagit det lugnt samt tvättat ett par maskiner tvätt. Sedan på eftermiddagen ringde Pauen å fråga om hon å pojkvännen kunde komma och hälsa på, och det passade ju bra eftersom vi inte hade nåt annat planerat! :)

Så då fick jag orsak att röra på benen för att röjja upp litet samt släng ihop en kladdkaka och fixa nån mat åt mig å min kaar. ;) Och då fick jag ju orsak att plocka fram kaffekokaren också, vilket var trevligt! De blev riktigt gott med kladdkaka(med äkta choklad i) och äkta vaniljglass till det, men mätt vart man! Och så var det ju så trevligt sällskap också, tack för besöket! :)

Nu efter det har jag fått min försenade födelsedagspresent av Anders :D Bland annat Abby-bobbleheadfiguren på bilden under, litet godis och ett snyggt nyckelband. Sen så "fick vi" tillsammans dendär snygga Barney-bobbleheadfiguren som för övrigt kan prata! :) Alltså har jag ett par till till min samling av bobbleheads-figurer som jag gillar! :D

 
Abby från NCIS och Barney från How I Met Your Mother. <3
 
I bakgrunden ser ni också nåra andra av Antsus inköp(ett par solglasögon och en bowlingkäggle-spargris av keramik).

Så ja, jag har helt enkelt haft en trevlig dag, och imorron blir det arbete igen. :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0