Dagens snurrande tankar

En lugn måndag börjar gå mot sitt slut. Har hunnit tvätta en tvätt, jobba 5h, laga maatin åt oss å tagi e lite lugnt me Anders. :) Helt trevligt m.a.o.

Igår fick jag A att börja kolla The Mentalist med mig(från början) och han gillar det. Så ja, det ser jag som en mycket bra sak ;) Har nog knappast sett alla avsnitt så de blir nice att se dem i rätt ordning. :)
Och annars, senaste dagarna har jag varit riktigt hund/valpsjuk :D hopplöst x) Vet ju att man inte kan skaffa nåt sånt för tillfället eftersom man kanske inte skulle ha råd + att jag hinner inte ta nån "mammaledigthet" i såna fall, så jo, det går helt bort.. :P Men de hindrar en inte från att drömma om vilken ras som skulle bli vår första hund osv.. :) De finns så många fina raser, men sen vill man ju att den ska ha rätt egenskaper som passar oss också. :)
 
Slänger in en bild från jeppisdagarna nudå, sen blir det sängen! :)
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0