En början.

Ja, dähär är väl början på nåt nytt. Jag tänkte försöka börja skriva blogg. Klockan är 01.29 och jag sitter hemma och tömmer hjärnan efter en häftig kväll med Toto (och halva Österbotten;) ). 

På nått vis kände jag att det passade att börja blogga nu, för att fortsätta på spåret med nånting nytt. :)

Egentligen borde jag bums gå i säng (för jag börjar kl. 06 imorron...) men kan inte komma mig härifrån riktigt ännu. Men snart nog.
 
Annars var konserten vääääldigt bra och man fick höra sina favoriter, som de ska va alltså! :)

Nu blir det hur som sängen för min del, men välkommna till min blogg, hoppas ni vill läsa!
Och ni får gärna tipsa mig om era bloggar, så jag vet vad jag ska börja läsa. ;)
 
 
 
Tack och godnatt!


Kommentarer
Pia

Tjohoo att du har börjat skriva blogg :D

Ajjabajja att du inte for och sova direkt fast du skulle upp till jobbet så tidigt :P

Svar: jee ;)Hah, ja jag vet, men ja, de straffar sig nu då ;)
Linda

2013-07-06 @ 07:54:46
URL: http://kreativtvardagskaos.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0