En uppdatering av Zombien

Jaa, de förklarar väl nästan läget de, zombie. Haha. Blev 3h sömn senaste natten så det var väl inte det bästa med tanke på att jag sov för lite natten innan med ;) Men nu har jag vilat lite och fått i mig mat så nu är allt bättre. :)

Ikväll vart det baara att ta de lugnt och kolla tvserie och äta lite chips med dipp ;)

Imorgon blir det kanske villan.. Håller ju på och fixar till en stuga åt mig och Anders :) Det är en stuga vid A's föräldrars villa som har stått tom senaste åren, så nu fixar vi till den så vi kan vara där med katterna :) De blir nog bra till sist tror jag! Imorgon ska det möjligen grävas dike till elkablar eller nåt annat fixas :)
 
Blir skönt att få gå och sova, har varit en tung dag..




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0