Frisyrförändring i Vasa?

Gomorron människor! Eller jag har iallafall morgon nu, vet ju inte när ni läser.. ;) Är sådär lagom trött efter en ganska sen kväll på skype, men ska iallafall börja aktivera mig nu. Det ska packas, duschas, paketeras nåt paket och ja, ätas frukost! Måste nog börja med det sista, är såå hungrig! :)

Sen då jag har fått allt annat gjort åker jag iväg till Vasa, whiie! :) Och väl framme blir det att försöka fixa ett micro simkort mm. samt att fara å kolla på tyg och klippa sig i eftermiddag! :) Om ni vill se kan jag kanske lägga upp en bild på hur det blev sen? Tror det kommer bli lite frisyrförändring! :D
 
Men ja, nu ska jag ta itu med mina "hemmasysslor" så ja sen kan böri fara! Ha en bra dag alla!
 


Kommentarer
Pia

Såklart vi vill se bild sen på nya frisyren! :P Å nu blir jag nyfiken, vad ska du ha tyg till? :D

Svar: haha! :) kommer kanske upp snaart! ;) Jag ska sy gardiner till villan.. :)
Linda

2013-07-16 @ 08:48:53
URL: http://kreativtvardagskaos.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0