Hemma i Jakobstad igen!

Det känns bra att vara hemma även om de också är litet tråkigt, nu har man ju än en gång hamna att säga hejdå åt Caroline för denna gången.. Svårt att veta när man ser henne igen, men kanske till jul.. Äh, de blir alltför sällan mellan gångerna! Men jag vet ju ändå att vi har varandra så. :)

Men ja, att vara hemma i jeppis betyder nudå att man igen har flytande vatten(vattnet hos oss i vasa är tydligen slut eller nåt..) och att man får vara me sin älskling å katterna förstås! :) Så därav är det helt okey de med ;)
 
Idag har jag hunnit ha photoshoot me C, hon har fotat mig! Om ja hittar nå bilder där jag tycker jag duger så dyker de säkert upp nån bild hit nåån gång, då jag har hunnit redigera. :)
 
Vad annat? Senaste dagarna har jag fortsättningsvis också kollat The Mentalist med C och tagi de luugnt bara! :) Och ja! Jag och mommo sydde lite gardiner igår morse också! Dem ska till villan i Soklot då saker är i skick där.

Nej nu ska jag bara njuta av sista lediga kvällen före jag börjar jobba igen, så hejsvej! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0