KRASCH BOOM och tystnaden efter

Kom hem sent igår kväll och nu på morronen packade resten av familjen ihop och åkte iväg till Punkaharju(till farföräldrarna). Och då de åkte passade mamma på att krocka i min bil lite.. ._. sååå, är man omtyckt eller är man omtyckt.. ;)
 
Och ja, nu är man då ensam i ett stort å tomt hus, konstigt efter att ha fått hela tiden umgås me folk sista dagarna.. Nå bara man vänjer sig känns de säkert lite skönt :P Å sen får jag ju vara med Caroline också! Blir nog bra :)

Men nu ska jag nog äta frukost och sen slänga upp benen på soffan och kolla lite tv-serier ;)
Om ni vill ses nu då jag är i vasa(till onsdagen..) så vet ni vart ni ska hör av er! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0