Skrapa skrapa måla

Så nu är det då lördag kväll. Folk är säkert ute och på, men själv är vi hemma och tar de lugnt. :) Skönt de då man har varit igång hela dan! Vi har varit vid Anders villan och skrapat samt börjat måla fönsterkarmar. Å de e faktiskt mycke tyngre än jag först trodde det skulle vara! Nå en hel del har vi väl iallafall fått gjort, så de e väl bra!
 
Ser fortfarande färgskrapan och den lösa målarfärgen framför mig..

Man märker verkligen att det är ett "fint fästingår" iår.. Vi hittade 2 st som krälade omkring på oss idag(ingen satt fast som tur var!) fastän vi försökte gå där de var så kort gräs som möjligt!

Nåt annat "viktigt" har väl inte hänt, så nu ska jag så småningom söka mig i säng tror jag bestämt!
Imorgon förmiddag blir det kanske telefon-köp! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0