The Mentalist

Ja, vad ska jag säga, fortfarande tyst här! Eller ja blev det då nu C stack hem för ett tag sen. Sitter och äter ett gott Granny Smith-äpple och kollar smått på en konstig fransk(?) zombie-film/serie.. Smått udda kombination kanske, men varför inte.. :) Hänger inte med över huvudtaget vad som händer i tvrutan. Förstår inte ett ord av va de säger och texten hinner jag ju inte läsa då jag skriver detta ;)
 
Både igår och idag har jag och C kollat avsnitt på avsnitt på avsnitt av The Mentalist.. De började med bara ett, men sen har det hela tiden varit så spännande att vi varit tvungna att fortsätta kolla :D Sköönt har det varit.. Att inte behöva bry sig om jobb eller andra sysslor. Att på riktigt få känna sig ledig. :)
 
Sen köpte jag ett par snygga örhängen idag också, 2,48€ kostade dom. Så inte alltför dyrt enligt mig :)

Nu ska jag antingen kolla nåt eller ja, vi får se.. Ska iallafall inte blogga mer ;) Tack och gonatt !


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0