Vilo-, pirat och i-dag

Idag har jag gjort nästan samma sak som Jane här nedan.. Slööat och vilat! Skönt har det varit. Men sen har jag nog också kollat runt på maaassor av vandringshem mm. Men nu har vi planerat en liten minisemester, jag, Antsu, Caroline å Jacke! Blir säkert riktigt bra! (Behöver bara kattvakter för tors-lör ifall nån känner de vill de? ;) )

Och sen kollade jag å A första Pirates of the Caribbean oxå, den var lika bra som vanligt :)

Nu blir de sovdags och sen imorron sista arbetsskiftet på ett tag! :) Tisdag & onsdag e ja då i Vasa!! Samt säkert början på (näst)nästa vecka.. hör av er om ni vill ses!

Oj, glömde nästan att säga..! Har ju köpt ny telefon idag också!! Det blev en begagnad iPhone 4 som tas i bruk så fort som jag har fixat ny sorts sim-kort(alltså troligen nästa vecka.. :) )
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0