Middagsplaner och annat kul

Jag har haft en jättetrevlig helg som har spenderats i Vasa med Anders å me Samuel till stora delar. Vi har ätit ute, kollat på film och gått på loppisar. :) + att jag och A har hunnit shoppa lite julklappar på stan också. :) Vi kom hem igår kväll i mörkret och nu idag på förmiddagen(ledig idag) så har jag fått mysa & leka med katterna och ta det lugnt.. Nu nyss har jag hittat ett recept som jag är supersugen på att testa på så jag vet vad det blir till middag ikväll! ;) Hoppas det blir gott.. :)
 
Nu snart ska jag springa över till affären för att handla, sen blir det lunch osv.. :)
 
Här är annars ett av mina nya telefonskal som kom på posten idag, gillar det! :)
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0