Om söndagen och inredning osv.

Så. Som jag berättade tidigare så var söndagen inte en bra dag hos mig och A. Allt verkade vilja gå snett på ett sätt eller annat, men vi klarade oss iaf ganska helskinnade, så när som ett skavsår på Anders hand och ett par saker som gick sönder.
 
Vi kan ta dagen från början. Efter att vi hade stigit upp och duschat osv så skulle vi börja hänga upp lite tavlor och andra saker som länge har väntat på att få komma upp på väggarna. Vi började med det som skulle visa sig vara svårast: ett par upphängningsanordningar för våra muggar(eller ja för några av våra muggar..). Allt verkade vilja skita sig och vi gav nog nästan upp flera gånger innan vi till sist fick upp den. Vi fick dock "offra" vår coca cola klocka som föll i golvet medans vi hamrade och på.. Glaset sprack i tusen bitar, men vi kom fram till att den iaf gick att använda utan glas, så det var ju tur! 
 
Efter det så var det "bara" att hänga upp en drömfångare ovanför sängen, en drak-skylt och ett par coca cola-tavlor. Vilket gick helt okey. Konstigt nog ;) 
 
Senare i nåt skede då vi inte var i närheten så var en av katterna och tog sönder en igelkotts- prydnadsfigur som jag har gett åt Anders i present för nått år sen.. Gissa om vi blev sura. ._. den hade varit längst in på en hylla så de INTE skulle få tag på den, men det räckte tydligen inte till. Nåja, hänt är hänt!
 
Nu då jag tänker tillbaka på gårdagen så känns mina problem inte så farliga, så nu ska jag sluta klaga och istället visa er lite bilder från lägenheten! :)
 
 
Våra nya "muggställningar" med mina Harry Potter-muggar på den. :) Samt hyllan med mina bobble-heads!
Måste säga att jag har varit lite orolig då jag inte har varit helt säker på att muggarna skulle hållas på krokarna, men hittills har ingen fallit i golvet iallafall! :)
 
 
 
Welcome-skylten är den nya. Jag gillar mina drakar. :) Den uppe till höger kostade endast typ nån euro! ^^,
 
 
 
Den nya fina drömfångaren som också var riktigt billig! (köpt i Helsingfors)
 
 
 
Oooch till sist coca cola-tavlorna. De 2 nya är de till vänster. :)
 
 
Ha en solig dag allihopa!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0