Förra söndagens skogspromenad

Så, som rubriken så tänkte jag skriva litet om förra söndagens skogspromenad. Kameran har fått ligga i princip hela vintern, men nu i söndags lyckades jag äntligen ta fram den igen! Å skönt de! Vi var till hamnskogen och gick på en fotopromenad längs med spånbanan där. De var riktigt mysigt väder och jag har verkligen saknat att få strosa omkring och fotografera och se på naturen..
 
Nu har det tagit en vecka innan jag kom mig för att lägga in bilderna på datorn samt redigera en del av dem(har haft mycket på jobbet pga fastlagstisdagen..), men nu då det är fixat tänkte jag lägga upp lite bilder här. :)
 
Idag blir det möjligen en till skogspromenad, så kanske jag får rasta kameran snart igen ;)
 
 
Då jag tog bilden ovan så fotade Anders på samma gång mig då jag satt ihopkrupen på marken på ett väldigt smickrande sätt. ;)
 
 
...Så jag måste ge igen lite!
 
 
Kvistigt..
 
 
Naturens Coca Cola, tycker jag! :)
 
Vacker is..
 
 
.. Och is under isen!
 
Ett tre-delat träd!
 
 
.. Och ett par kära träd!  :)
 
Ses snart!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0