Den konstiga dagen fortsätter

Så fortsättningen på denna dag var också lite ovanlig.. Innan jobbet hann jag torka upp kattskit från heela hallgolvet + tvätta en katt, torka upp kattspyor ("present" av andra katten) och torka upp halva vattenkoppen som dom vänligt nog hade omkull.. Det hade jag inte väntat med att jag skulle "få" hinna med. 
 
Sen så fick jag också veta att jag fick sluta redan 5 idag :) Ooch sen senare så fick jag veta att jag hamnar i jobb imorgon, på måndag och på onsdag nästa vecka då jag annars hade haft ledigt.. Lediga dagar försvinner och byts ut mot meramera arbete.. :P Kommer bli rik tror jag.. ;)
 
Så nu kom jag då hem för nån timma sen å överraskade Anders(sa inte att jag skulle få sluta tidigare.. ;) ) å nu har jag suttit framför facebook en stund. :)
 
Vad som hände sen, de får du veta nästa gång!
Kanske.. :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0