Musik och annat bra!

Hej bloggen!

Sitter vid datorn första gången på läänge nu.. Åtminstone känns det så.. Lyssnar t.o.m på musik(Canterbury!) och har facebookat lite.. Ovanligt att jag orkar mig ända till  datorn för att facebooka .. Det är nog troligen också därför som bloggen har fått lida, inge kul att blogga via telefonen. Nå nu då jag är här tänkte jag iaf skriva nåra rader. :)
 
Idag har jag haft en koort arbetsdag från halv 5 till typ 11 bara. Man märker att man trivs med det man gör då man motvilligt går hem från jobbet, vill egentligen baka meera, men vi har ju inget att baka så :C Typiskt!
Nå, istället har jag fått ta igen lite nattsömn och lyssna på musik och göra sudoku och annat mysigt. :)
 
Ah vad musik kan göra mycket för humöret! Tänk att jag inte har lyssnat så mycket sista tiden.. På tiden att det blir ändring med det! Nu ska jag avsluta medan jag är sådär glad inombords och på samma gång dela med mig av låten som gör mig glad just precis nu! :)
 
Varsågod och njut!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0