En konstig dag

De är en konstig dag idag. Jag är lika förväntansfull å lite smått nervös å glad som man brukar vara på julafton(då man vill veta om folk gillar julklapparna man har köpt åt dem..). Men, idag är det ju en helt vanlig onsdag! Eller ja, bara nästan helt vanlig.. Hamna i jobb på min lediga dag.. Men hur som, borde iallafall inte känna mig såhär förväntansfull? Kanske är det mitt nya gamecube som gör det? Har varit ganska sugen på att spela nu varje dag.. Hade tänkt ta en spel-dag idag(om de nu inte vore för jobbet..) men kanske jag inte ännu riktigt har insett att jag inte får spela bort hela dagen i fred?
 
Jobbar då från 12-20.30(som igår) så lite hinner man göra före jobbet(fast de aldrig känns som man gör nåt) och ja efter jobbet får man äta och gå i säng.. Så, där har ni min dag.
 
Ska ta och tänka pessimistiskt så kanske jag får behålla min lediga dag imorron! :)
 
Tack å hej, ha en bra dag! :)


Kommentarer
cami

orsaken till varför jag slutade där, då man blev frågad jätte ofta om man kan ta extraskift eller komma tidigare.. varför kan man int bara få jobba som det står på arb.listan, som ändå är skriven av samma person som sen kommer på en massa ändringar.

Svar: Jaa, senaste tiden har det varit mycket sånt, men de ha berott på att folk ha vari sjuka så.. Och jag har varit den enda som har kunnat hoppa in.. Borde vara glad över extra arbete för jag vill ju ha pengar, men man blir lite lessen när man först ställt in sig på att få vara ledig då och då, men sen iaf hamnar att jobba.. Nåja :)
Linda

2013-10-16 @ 08:00:36


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0