Fredagsvila

Njuter av en ledig förmiddag (börjar kl 15) för mig själv. :) Sen blir det jobb och ja, ska lära upp en ny på jobbet idag, blir säkert kul! :)
 
Hittills idag har jag hunnit organisera pokémonkort, surfa runt på nätet, tagit de lugnt och börjat plocka lite i klädskåpet. Försöker slänga sånt jag inte använder, rensa ut sommarkläder som kan föras till förrådet osv. Har inte kommit så långt än.. Men vill hur som helst göra det lite i taget :)
 
Och sen har jag också en ledig helg att se fram emot! Efter att ha arbetat de senaste 4 lördagarna så kommer de kännas BRA me ledig lördag. :) Blir nog mest att mysas med Anders och fara ett varv på höstmarknaden här i stan. :)
 
Nu ska jag se om jag ska fortsätta med klädskåpet lite till eller ej.
 
Ha en fin dag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0