2 ½ år <3

Idag är det 2½år sedan jag blev tillsammans med min Anders. :)<3 Det kommer troligen inte att firas alls eftersom jag jobbar kvällsskifte(12-20.30). Men är iaf glad.. <3 :)
 
Sen så har jag börjat med en 1 veckas godisstrejk fr.o.m. idag och om det går bra och om jag tycker jag börjar må mycket bättre av det så kanske det fortsätter också. :) Men vi får se ;)

I måndags kväll så var vi och kidnappade Becca(som nyss hade kommit tillbaka till jeppis!!) och så gick vi på loppis och handla mat och så åt vi en god middag sen å :D Inget fyndade jag och Anders men Becca hitta iaf nåt smått. :)
 
Sen så igår så blev de mitt i allt att sticka iväg till villan! Vi skulle fylla igen diket vårt eftersom don nu hade lagt dit elkablarna och så skulle jag torka ur skåp och lägga in lite hyllpapper, så nu är jag redo att lägga in saker i skåpen.. Ska bara måla vitt innuti ett av dem.. :) Har flera ggr nu tänkt lägga upp en bild på hur det ser ut där nu, men glömmer alltid att fota, så ni får vänta ännu längre.. :)
 
Nu har ni fått en liten update om vad jag/vi har sysslat med, men vad har ni gjort? :)


Kommentarer
Jennifer

Oooo! Grattis på er 2½ års-dag! :)

Svar: Tack! :) :)
Linda

2013-08-14 @ 21:08:12
URL: http://minstabloggenavdemalla.blogspot.fi/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0