Back in town!

Hemma i Jakobstad igen. På hemvägen fick jag njuta och förundras av den stora magiska pannkaks-månen(wow!) och de lila-orangea molnen på solnedgången(dubbel-wow!). Riktigt härliga vyer. :) De var bara längtan hem till A som fick mig att fortsätta köra och inte stanna för att fota 150 bilder.. :)
 
Nu har jag ju då varit i Vasa och Vasa skärgård på skären med mamma och Dexter(hunden) samt nåra släkting-grannar som också var på ön. De har varit ett par soliga och fina dagar med bra väder. Jag har hunnit kasta en massa frisbee med hunden(han ville helst bita sönder den, men gillade att skutta in i skogen efter den.. :) ), sitta ute och äta god mat i gott sällskap, lösa korsord, meta och plocka havtornsbär. Allt möjligt ed andra ord. ;)

Jag inser att jag inte lagt upp nåra bilder alls här på länge! Ska försöka bättra mig på det! Har varit så slö på att föra över bilder till datorn.. Men då jag väl har fört över dem(kanske i helg???) så ska ni få en mindre bildbomb med bilder, både hit och till facebook. :)
 
Men nu börjar klockan vara mycket och jag ska låta Anders få sitta vid sin dator lite till(orkade inte packa upp min egen..), sen ska vi gå och sova. :)
 
Imorgon arbete sedan helg och Juthbacka och annat.. ;)
 
Tack och gonatt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0