Plätthelg

Då har helgen kommit och farit och ja, en del har väl hänt.. :) I lördags jobbade jag 11-18(de var jäätte länge sen jag jobbade det skiftet!! Nästan ovant :D) Och efter jobbet börja ja laga en hel massa plättar åså kom Lina hit å skvallra en hel massa å åt lite plättar med oss.. ;) De var en riktigt trevlig kväll.. :)
 
Sen på söndagen(igår alltså!) så chilla jag å Anders mest hela dan... åså var vi å hälsa på till Marjos och fick se katterna, "huset" och jaa.. Åså fick vi faktiskt en bordsskiva som vi ska ha till villan! Jag tror den kommer passa fint dit.. :) Men vi får se sen då.. :)

Nu har A nyligt fari i jobb å ja böri kl 10 så nu ska jag äta frukost och kolla ett avsnitt Dexter, tror jag. :)
 
Ha en bra dag alla!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0