Spännande vardag

Måndag igen,
 
har överlevt helgen med båda armarna i behåll.. Och nu har man haft en arbetsdag varpå man nu är ledig 3 dagar :):) Känns fiint :) Programmet för ledigheten funderas ännu på, men nu funderar jag lite på om man skulle laga litet kokosbollar.. eller kanske mycket? hmm, vet inte :D
 
Men hur som helst är allt bara bra här. Livet leker och vi har kyliga korsdrag i den varma lägenheten. Och sen har vi då de obligatoriska dammråttorna som jagar runt i lägenheten av vinddragen(märks verkligen inte att jag städade i fredags!). Och så har vi förstås våra Batman's 1 och 2 som hoppar upp på och ner från och upp igen på våra fönsterkarmar till de öppna övre fönstrena (vi har ju förstås galler emellan eftersom vi inte vill se nåra kattsjälvmord i jakt på småfåglar eller andra odjur). 
 
Nu ska jag nog göra nåt annat, kanske spana efter mopo-pojkar som mina kattdamer gör, kanske nåt annat...
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0