Exploderande huvud

Igår och också lite nu på morgonen har jag verkligen stått för mitt "namn" Thisismyheadexploding, eftersom jag har lidit av en fruktansvärd huvudvärk. Riktigt hemskt har det varit! Efter jobbet och kvällsmaten så gick jag direkt i säng men iallafall var den ju kvar då jag vaknade på morgonen.. Men just nu är det iaf lite bättre! :)
Så ja, igår gjorde jag inte mycket.. Och i förrgår så var jag och hälsade på hos en kompis, vi drack te och pratade om aallt möjligt. De var trevligt. :)
 
Annars haar jag väl inte så mycket att komma med, har mest varit jobb och vila tycker jag.. Nå, två arbetsskiften kvar ännu, sen borde jag få långledigt :):) (alltså ledig helg + ledig mån-ons) Hoppas de blir så, för börjar tröttna på att vara den som måste ta en massa extraskiften.. :P


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0