Kort söndagsuppdatering

Helgen lider mot sitt slut och söndagen har varit ganska jobbig på olika vis.. Saker har helt enkelt inte gått som vi har velat hos oss på skolgatan. Fast det mesta har väl iaf löst sig till sist(kan berätta mer om allt imorron) och har ju fått gå en runda på loppis också! (även om jag inte själv "fyndade" så mycket där denna gång!) Så, nu blir det sen gonatt-tid och en ledig dag för mig imorron också! Ska försöka vila och på nåt sett se till att min onda rygg blir bättre! (hur sjutton gör man det utan att gå till en massör som man inte har råd med?)
 
Hur som, sovdags var det. Och nu är wcn ledig, eller nästan iaf, finns ju ett par katter där också, så nu ska jag gå tror jag! Trött som bara den, men ändå inte på humör att gå i säng, svårt va? ;) Nåja, MÅSTE gå, godnatt alla! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0