Filt-morgon

Sitter och tar det lugnt före jobbet. Kommer säkert bli en ganska aktiv dag iallafall, får se nu hur mycket folk som kommer. :) Jag funderar på äppelpaj.. En knäckig sådan, men har inte riktigt beslutat om/när de blir en sån.. Så vi får se.. :) Har bakat så mycke senaste tiden att jag egentligen inte borde, men vill ju provsmaka den! Hopplöst ;)

Igår var Becca här ett tag och hälsa på. Och mitt i allt fick jag och Anders för oss att NU ska vi möblera om i vardagsrummet! Och det gjorde vi också. Men först stack Becca hem.. Jag vet inte om hon rymde för att hon inte skulle behöva hjälpa till eller om hon skulle hem och laga mat. Det senare menade hon, tror jag.
 
Så, nu har vi bokhyllorna på varsin sida av tvn istället och andra hyllor har fått flytta på sig.. Det blev bra tycker jag, skönt med omväxling och ordning och reda i hyllorna! :)
 
Nu ska jag nog äta morgonmål och kolla lite pokemon tror jag! :) Och kanske byta från nattlinne & "slanket-liknande" filt med ärmar till lite formell klädsel.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0