Ledig tisdag

Så, igår har jag bl.a. gråtit ikapp med sista avsnittet av Dexter(så sorgligt!), sytt en massa korsstygn och lyssnat på mina cdn. Senaste dagarna har jag "hittat" min cdhylla och passat på att lyssna på "min" musik, och inte bara via datorn som annars.. De har känts bra att dom kommer i användning emellanåt, för annars är de ju bara i skåpet och blir dammiga.. Och sen funderade jag igår ganska mycket på det att nu är det höst igen.. Och insåg att alla träd börjar bli gula.. Särskillt igår kväll då den orange/gula kvällssolen föll på träden, då såg de nästan ut att brinna! 
 
Idag ser det ut att bli en fin dag trots de hade lovat regnskurar, så rätt som det är kanske jag går ut på en fotopromenad. :) Det tänkte jag iofs igår också, men då blev det inte av, så vi får se nu. ;)
 
Och så kände jag att ni behöver få se en bild.. ;)
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0