Loppisfynd och annat kul

Igår var jag och Anders på loppis. Vi fyndade fina saker, som oftast. Denna gång blev det 2 filmer(hejsaknadefilmerisuperfintskick!) och en cool "filmaktig" lampa. :) Bilder medföljer under.
 
Innan det så var jag ute med Lina i skogen på lite olika ställen i Esse med omnejd. Härligt att få gå i vackra skogen och fota! Ända tills älgflugorna hittade oss.. Sen fick jag se på Linas kor, dom var söta och fastnade också på bild. :) Bilder från den utflykten kommer en annan gång, då jag hunnit redigera dem.

Nu idag har jag börjat redigera bilder från helgen(snartklar!) och så.. Snart ska jag på jobb, så hinner inte redigera mycket mera nu..
 
I helg ska jag till Hesa och sen till Stockholm på måndag! De blir härligt! Hör av dig om du vill ses.
 
Nu bilder och hejdå! :)
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0