Pokemonkort, Vasa och annat kul

Nu är det verkligen höst ute. Det har jag bestämt och därför har jag senaste dagarna passat på att ta fram mina stickatröjjor. Just nu har jag på mig en vackert grön en som är härligt skön att ha på sig. :) Sitter vid datorn och har nyss ätit frukost. Idag blev det gröt med mommos goda äppelmos ovanpå! <3 Ooch så småningom är det arbetet som kallar, men har en liten stund på mig ännu att skriva litet om helgen. :)
 
Så, i lördags arbetade jag(06.00-14.00) och sedan efter att ha packat ihop osv så åkte jag och A iväg till vasa, där vi spenderade resten av helgen. :) Vi tog det lugnt hemma på lördagkvällen, lagade pizza med ma å pa och hade det mysigt med Dexter. Sen på söndagen organiserade jag om mina pokemonkort, gick på loppis, var och bytte/köpte kort av Rebecka och hälsade på hos Pia och hos Elin :) Hade en riktigt trevlig dag! :) Och nu har jag en till hög av pokemonkort att "få in i" mina album :D
 
Har inga bilder alls från helgen, eftersom att jag inte tog fram kameran en endaste gång även fast jag hade med mig den.. Så kan det gå!
 
Sen så fick vi med oss ett nytt skrivbord från vasa också! Ett som jag fick gratis via en facebookgrupp. Tror den kommer passa in bra här! :) Har inte orkat bära in den än eftersom vi kom hem sent igår kväll, så jag tror det kommer bli kvällens program att få in det och försöka få bort lite tejpbitar som sitter fast på det.
 
Nu ska jag snart iväg till jobbet, så ha det bra alla! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0