Skoor!

Så, nu då man nyss har varit på shoppingsemester (typ) så borde man ju verkligen inte bli shoppingsugen.. Men jag har lyckats iallafall! Under resan så hittade jag ett par väldigt snygga Vans(på Carlings i hesa..) som jag nu jätte jätte jätte-gärna vill ha! Typiskt då de ska vara såpass dyra bara.. :P

Måste bara posta ett par bilder av dem också ifall nån får för sig att de vill köpa dem åt mig. ;) (Mamma? :):) )

'
 
Visst är dom läckra!? :) Stod och dreglade över dem i Carlings.. haha, hoppas dem inte blev så våta! ;)

Bilder på resans shoppingfynd kommer, nångång! Jobbigt att komma sig för att redigera bara ;) + har mycket jobb och annat nu också! :)
 


Kommentarer
mamma

tyvärr, tyvärr... inga sko-sponsringar godkännes!!! :)

Svar: äsch då, var värt ett försök ;) snart e de jul..
Linda

2013-09-12 @ 18:13:07


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0