Snart helg!

Så nu är man utvilad och så efter lite ledighet. Idag har dagen innehållit 2 maskiner tvätt och lite pysslas i köket. Testade att laga en "pavlova-rulle", spännande att se om den blev nåt bra! Ska snart åka iväg till svärföräldrarna och "muta" dem med lite kaka. ;)  Hade en 5 kiwifrukter som jag ville bli av med så tryckte in dem i rullen.. ;) Anders får så mycket frukt från civiltjänstgöringen att vi inte hinner äta upp dem! För att vara ärlig är jag dålig på att komma mig för att ta ett äpple eller mandarin ..
 
Annars är det väl inte så mycket nytt.. åh, förutom att jag fick en grejj idag på posten som A hade beställt åt mig! Snälla han! :) Ni kanske får se vad det är nån gång ;) Faast de flesta av er kommer inte vara alltför intresserade :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0