The End. Is. Here!

Snart slut.. Kan inte fatta att jag bara får se ett till nytt avsnitt av Dexter. Att jag om en vecka får se det sista avsnittet nånsin. Såg nyss på nästsista avsnittet och det är sååå spännande! Kan knappt vänta tills nästa vecka men samtidigt så vill jag inte att det ska ta slut.. De har varit en såå bra serie att detta kommer bli sorgligt att få se ett slut på det.. Och jag misstänker att slutet inte kommer bli så "happy forever after" som jag skulle vilja. Nå, en vecka till så får vi se!
 
Och, för de som inte har kollat på serien, så rekommenderar jag den starkt! Väldigt spännande story, alltid lika bra avsnitt och man vill alltid kolla mer och mer och mer.. Kolla på den! :) (OBS! Förekommer en del blod i serien..)
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0