Villaavslutningen och villabilder

 Nu kommer en hel hög med bilder från helgen som jag äntligen fått redigerade och uppladdade! :)

På villan och Anders gosar med Jasmine, hennes min säger allt! :D
 
Jane kollar på nåt som A visar ;)
 
Smööörareeee!!
 

Såhär ser det alltså ut där inne, iaf lite ser ni nu. ;) De mesta eller allt böri va på plats nu. Endast verandadelen som måste målas osv i nåt skede.
 
I köket! Passade bra med orange där tyckte jag ! (även om ja va lite orolig då ja int vissta om färgen sku passa!)
 
Och köksskåpen på andra sidan i köket. :)
 
Mina fina väggtallrikar!! :)
 
En katt som chillar under en soffa.
 
Och lite raketer + fackla. Sånt som hör till villaavslutning (tydligen även om de är förbud!). ;)
 
 
 
 
 
 Så de var vår villaavslutning minus allt annat vi gjort och all god mat som vi har ätit.. Den (lite av den) finns de bildbevis av på instagram, ifall nån undrar. Nu avslutar jag med en fin liten gif av den största raketen för året, köpt och skjuten av Jacke.
 
picasion


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0